Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství – Kamila Machová
Kamila Machová
Bachelor's thesis
Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství
Internet Marketing: Competitive Business Intelligence Perspective
Abstract:
Tato bakalářská práce si klade za cíl seznámit se s možnostmi internetového marketingu z pohledu konkurenčního zpravodajství, a to zejména online prodávajících firem. Na základě informací získaných ze skutečného internetového marketingu vybraných firem se práce zaměřuje především na analýzu využitelnosti těchto informací v konkurenčním zpravodajství.Abstract:
The aim of this work is to shed more light on the current possibilities of internet marketing from the perspective of competitive intelligence. Based on marketing information from selected online-selling companies, the thesis focuses on analyzing the usability of such information in terms of contemporary competitive business intelligence.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2015
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Hana Kopáčková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MACHOVÁ, Kamila. \textit{Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství}. Online. Bachelor's thesis. Pardubice: University of Pardubice, Faculty of Economics and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9qzsap/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Machová, Kamila. Marketing na internetu pohledem konkurenčního zpravodajství . Pardubice, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniversity of Pardubice
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
System Engineering and Informatics / Regional and Information Management
Theses on a related topic
-
Význam konkurenčního zpravodajství v podnikatelské sféře, vlivově obranné a ofenzivní zpravodajství jako prostředek konkurenčního boje a marketingu
Pavel ZAPLETAL -
Projekt využití konkurenčního zpravodajství vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Jana BEDNAŘÍKOVÁ -
Internet and Non-Internet Sources for Decision Making in Choosing Hospitality and Tourism Products
Jana Nemčková -
Pop Music Fan Cultures in the Pre-Internet and Internet Era: A Diachronic Comparative Study
Tereza Novotná -
Problematika internetu věcí (Internet of things) v trestné činnosti
Štěpán Rak -
Internet Marketing in Xiaomi Technology
Hang Su -
Use of Internet in the Pharmaceutical Industry in China
Fang Fang -
The Development and Influence of Internet Trade On the Economy
Haolun Li