Alina TSIULENEVA

Bachelor's thesis

Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách

Linguistic and non-linguistic means in Christmas commercials
Abstract:
Tato bakalářská práce je zaměřena na analýzu jazykových a nejazykových prostředků využitých v reklamách s vánoční tématikou. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce je zaměřená na marketing, reklamu a také jazykové a nejazykové prostředky, vyskytující se v reklamách. Ty jsou následně analyzovány v praktické části této práce u dvaceti vybraných audiovizuálních reklam …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on the analysis of linguistic and non-linguistic devices used in Christmas-themed advertisements. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis is focused on marketing, advertising, and also linguistic and non-linguistic devices used in advertisements. In the practical part of this thesis, these devices are then analyzed for …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 8. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: PhDr. Jiří Hasil, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

TSIULENEVA, Alina. Jazykové a nejazykové prostředky ve vánočních reklamách. Ústí nad Labem, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

JAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM

Faculty of Education

Bachelor programme / field:
Philology / Czech Language for Media and Public Sphere