Bc. Lucie Vávrová

Bachelor's thesis

Návrh marketingové strategie společnosti M&B Calibr, spol. s r.o.

Marketing strategy proposal for limited liability company M&B Calibr
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu marketingové strategie podniku, který působí v oblasti kalibrace a prodeje měřidel. Cílem bakalářské práce je podat návrh marketingové strategie vybraného podniku. Pomocí marketingových analýz PESTE a SWOT, a marketingového mixu je provedena situační analýza, na jejímž základě je vytvořen návrh marketingové strategie podniku.
Abstract:
This bachelor thesis deals with a creation of the proposal company's marketing strategy, which operates in the field of calibration and sale of gauges. The aim of the thesis is to submit a proposal of marketing strategy for chosen company. Using marketing analysis PESTE, SWOT and marketing mix is make situation analysis, based on which is created a proposal of the marketing strategy.
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
  • Vedúci: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Sting academy

Bachelor programme / odbor:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms