Návrh marketingové strategie společnosti M&B Calibr, spol. s r.o. – Bc. Lucie Vávrová
Bc. Lucie Vávrová
Bachelor's thesis
Návrh marketingové strategie společnosti M&B Calibr, spol. s r.o.
Marketing strategy proposal for limited liability company M&B Calibr
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu marketingové strategie podniku, který působí v oblasti kalibrace a prodeje měřidel. Cílem bakalářské práce je podat návrh marketingové strategie vybraného podniku. Pomocí marketingových analýz PESTE a SWOT, a marketingového mixu je provedena situační analýza, na jejímž základě je vytvořen návrh marketingové strategie podniku.Abstract:
This bachelor thesis deals with a creation of the proposal company's marketing strategy, which operates in the field of calibration and sale of gauges. The aim of the thesis is to submit a proposal of marketing strategy for chosen company. Using marketing analysis PESTE, SWOT and marketing mix is make situation analysis, based on which is created a proposal of the marketing strategy.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2016
Identifier:
https://is.sting.cz/th/u5y8j/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2016
- Supervisor: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
- Reader: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie StingSting academy
Bachelor programme / field:
Economy and Management / Organization and Management of small and medium sized firms
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová