Návrh marketingové strategie společnosti M&B Calibr, spol. s r.o. – Bc. Lucie Vávrová
Bc. Lucie Vávrová
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie společnosti M&B Calibr, spol. s r.o.
Marketing strategy proposal for limited liability company M&B Calibr
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá tvorbou návrhu marketingové strategie podniku, který působí v oblasti kalibrace a prodeje měřidel. Cílem bakalářské práce je podat návrh marketingové strategie vybraného podniku. Pomocí marketingových analýz PESTE a SWOT, a marketingového mixu je provedena situační analýza, na jejímž základě je vytvořen návrh marketingové strategie podniku.Abstract:
This bachelor thesis deals with a creation of the proposal company's marketing strategy, which operates in the field of calibration and sale of gauges. The aim of the thesis is to submit a proposal of marketing strategy for chosen company. Using marketing analysis PESTE, SWOT and marketing mix is make situation analysis, based on which is created a proposal of the marketing strategy.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/u5y8j/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2016
- Vedoucí: Mgr. Nataša Pomazalová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jiří Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala -
Marketingová strategie jako základ efektivní komunikační strategie organizace
Sylva Dokoupilová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Sára Maršálová -
Marketingová strategie zvoleného podniku
Klára Vitoušková -
Marketingová strategie firmy v oblasti realitních služeb
Marie Neubauerová -
Marketingová strategie vybraného podniku
Hana Báborová -
Marketingová strategie společnosti Invia.cz, a.s.
Ondřej Mikšík -
Marketingová strategie vybraného podniku
Natálie Korkešová