Marketingová komunikace prodejny svítidel – Bc. Martina Příborská
Bc. Martina Příborská
Master's thesis
Marketingová komunikace prodejny svítidel
Marketing Communication of Lighting Shop
Anotácia:
Hlavním cílem práce je návrh marketingové komunikace prodejny svítidel na základě provedené analýzy současné marketingové komunikace a dotazníkového šetření mezi zákazníky. V rámci teoretické části byla provedena literární rešerše českých i zahraničních autorů, která byla zaměřena na situační analýzu, ekonomické zhodnocení, marketing, marketingový mix a komunikační mix. Praktická část představuje základní …viacAbstract:
The main goal of this diploma thesis is to propose a possible way of marketing communication of a chosen lighting shop based on an analysis of a current marketing communication strategy, and a customer opinion survey.The theoretical part of the diploma thesis provides a literature review of main Czech, and foreign authors as well. This part summarises relevant facts about a methodology and terminology …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Michal Chocholoušek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing pro zákazníky z SME segmentu
Jakub Škápík -
A Marketing Communications Mix for the Czech Company LIMEX-TECHNIK s.r.o. on the B2B Market in Order to Gain Customers
Jakub Čumpelík -
E-shop prodejny chovatelských potřeb
Karin Glacová -
E-shop jako další prodejní kanál maloobchodní kamenné prodejny firmy Móda Lena
René Nešetřil -
E-shop versus kamenná prodejna a jejich logistika
Evgenia Smirnova -
Prodejní místo "shop in shop" pro firmu Panasonic
Stanislav NAKLÁDAL -
Nástroje marketingové komunikace konkrétní e-shop prodejny
Daniel Dlouhý -
Aplikace vybraných kvantitativních metod při finanční analýze společnosti provozující prodejnu a e-shop
Karel Zlevor
Názov
Vložil
Vložené
Práva