Komunikační plán pro vybraný e-shop – Bc. Hana Šťastná
Bc. Hana Šťastná
Diplomová práce
Komunikační plán pro vybraný e-shop
Communication Plan for Selected E-shop
Anotace:
Diplomová práce se zaobírá problematikou komunikace módního e-shopu Answear na jejich sociálních sítích. Teoretická část práce poskytuje podklad pro tvorbu komunikačního plánu se zaměřením na influencer marketing. V praktické části byly provedeny dva výzkumy. V rámci kvantitativního výzkumu bylo provedeno dotazníkového šetření a jako metoda kvalitativního výzkumu byly realizovány individuální rozhovory …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the issue of communication of the fashion e-shop Answear on their social media networks. The theoretical part of the thesis provides the basis for the creation of communication plan with a focus on the influencer marketing. In the practical part, two studies were carried out. As a part of the quantitative research, a questionnaire survey was conducted, and individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Šťastná, Hana. Komunikační plán pro vybraný e-shop. Zlín, 2022. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Digitální marketing včetně projektové studie
Anna Přibylová -
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
Maksim Igoshin -
Analýza komunikační strategie značky Starbucks se zaměřením na digitální marketing a sociální média
Nikola Herodesová -
Facebook Marketing
Eliška Benešová -
Internetový marketing v praxi
Erika Einšpieglová -
Založení e-shopu v oblasti módního oblečení.
Phuong Linh Dang -
Komunikační plán internetového e shopu
Lukáš TUREČEK