Martina Minaříková

Bachelor's thesis

Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů

The Work of Alphonse Mucha by Eyes of Consumers
Abstract:
Bakalářská práce je věnovaná Alfonsi Muchovi, jeho reklamní tvorbě a pohledu spotřebitelů na ni. Práce je rozdělená na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část popisuje historii plakátové tvorby a život a dílo Alfonse Muchy. Zabývá se také reklamou a uměním obecně, je zde popsán vztah reklamy a umění a vnímání reklamy. V praktické části jsou představeny čtyři konkrétní reklamní plakáty z …more
Abstract:
This bachelor thesis is devoted to Alphonse Mucha, his advertising work and consumers' view of it. The work is divided into the theoretical part and practical part. The theoretical part describes history of creation of posters and life and work of Alphonse Mucha. It also deals with advertising and art in general, the relationship of advertising and art and perception of advertising are described there …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2016
Accessible from:: 28. 4. 2016

Thesis defence

  • Supervisor: doc. PhDr. Dagmar Weberová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Minaříková, Martina. Tvorba Alfonse Muchy očima spotřebitelů. Zlín, 2016. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 28.4.2016

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 28. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications