Ing. Martina Zelinková

Bachelor's thesis

Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu

An analysis of the marketing communications of the musical ensemble Segment through the Internet
Abstract:
Vybrané téma bakalářské práce má za cíl představit formou případových studií specifika nastavení internetových marketingových komunikací, a to ukázkou na vybraném příkladu z praxe při vedení organizace v podobě konkrétního hudebního tělesa – kapely Segment. Dále mimo jiné rozšířit povědomí o přesné náplni a funkci oboru hudebního managementu. Následně bude popsána relevance dosavadního využití online …more
Abstract:
The selected theme of this bachelor thesis is solving the issue of clarifying specifics in set of internet marketing communication of the concrete musical ensemble – music band Segment in a form of case studies. Besides other things to spread general awareness about exact content and role of music management. Afterwards it describes the relevance of previous use and application of online communication …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 13. 6. 2014
  • Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
  • Reader: Ing. Miloslav Šašek

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication