Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu – Ing. Martina Zelinková
Ing. Martina Zelinková
Bachelor's thesis
Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu
An analysis of the marketing communications of the musical ensemble Segment through the Internet
Abstract:
Vybrané téma bakalářské práce má za cíl představit formou případových studií specifika nastavení internetových marketingových komunikací, a to ukázkou na vybraném příkladu z praxe při vedení organizace v podobě konkrétního hudebního tělesa – kapely Segment. Dále mimo jiné rozšířit povědomí o přesné náplni a funkci oboru hudebního managementu. Následně bude popsána relevance dosavadního využití online …moreAbstract:
The selected theme of this bachelor thesis is solving the issue of clarifying specifics in set of internet marketing communication of the concrete musical ensemble – music band Segment in a form of case studies. Besides other things to spread general awareness about exact content and role of music management. Afterwards it describes the relevance of previous use and application of online communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 3. 2014
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/v9kl9/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2014
- Supervisor: Ing. Tereza Dvořáková
- Reader: Ing. Miloslav Šašek
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZELINKOVÁ, Martina. \textit{Analýza marketingové komunikace hudebního tělesa Segment prostřednictvím internetu}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2014. Available from: https://theses.cz/id/9sfmfr/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Nástroje a význam on-line komunikace pro úspěch MSP
Ondřej Váňa -
On-line marketingová komunikace pro e-shop se sportovní výživou
Nela Sojková -
On-line marketingová komunikace společnosti wemoto.cz
Tomáš Valeš -
Návrh on-line komunikace internetového obchodu s vínem
Klaudie Semelová -
On-line marketingová komunikace
Helena Horňáková -
Webová aplikace pro time-management on-line výuky
Vítězslav Vejnar -
On-line marketingová komunikace
David Kočí -
On-line marketingová komunikace Dopravní fakulty Jana Pernera ve vztahu k uchazečům o studium
Natálie Parlagi