Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení – Bc. Kateřina PALOVÁ
Bc. Kateřina PALOVÁ
Diplomová práce
Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení
Second Step program as a tool for social-emotional learning
Anotace:
Diplomová práce se zaměřuje na rozvoj sociálních a emocionálních kompetencí na 1. stupni základní školy. Vysvětluje koncept sociálně-emocionálního učení a ukotvuje jej v kontextu českého školství. Představuje program Druhý krok a možnosti jeho využití. Výzkumným problémem této práce je sociálně-emocionální učení prostřednictvím programu Druhý krok v kontextu českých základních škol. Výzkumné cíle jsou …víceAbstract:
The main topic of the thesis is the development of social and emotional competencies of students of primary schools. The concept of social-emotional learning is introduced with the emphasis on its importance. The research problem is social-emotional learning through Second Step program in the context of Czech schools. The research goals are: to confirm the effect of Second Step on social-emotional …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2016
Zveřejnit od: 29. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Eleonora Smékalová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PALOVÁ, Kateřina. Program Druhý krok jako nástroj sociálně-emocionálního učení. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 29.3.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 29. 3. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Analýza sounáležitosti mezi psychomotorickým a řečovým vývojem u dítěte. Pediatrická primární a sekundární prevence řeči
Renáta Jurčíková -
Problematika prevence rizikového chování na 2. stupni základní školy
Dominik Hemmer -
Sociálně-emocionální učení a efektivita programu Druhý krok
Kateřina PALOVÁ -
Rozvoj kognitivních, sociálních a emocionálních kompetencí u dětí v předškolním věku pomocí programu Druhý krok
Anna HORÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva