Specifika obchodních jednání s německými partnery – Jiří Bouzek
Jiří Bouzek
Master's thesis
Specifika obchodních jednání s německými partnery
Specifics of business negotiation with Germans
Anotácia:
Práce přibližuje čtenáři německou kulturu se zaměřením na kulturu obchodního jednání. Poskytuje rady, jak být v komunikaci s Němci úspěšnými a čeho se vyvarovat. V práci jsou porovnávány autorovy osobní zkušenosti získané pobytem v Německu se zkušenostmi autorů knih o mezikulturní komunikaci a s výsledky mezikulturních výzkumů. K analýze německé kultury je využito kulturních dimenzí definovaných Geertem …viacAbstract:
The thesis describes German culture, especially the culture of business negotiation. It provides the reader with tips how to be successful when negotiating with Germans. Author's personal experience gained during long-term stay in Germany are compared with experience of renowned authors of books about intercultural communication and with results of their research. Culture dimensions of Geert Hofstede …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 10. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/23944
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 1. 2011
- Vedúci: Petr Král
- Oponent: Andreas Höfinghoff
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/23944
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
COVID-19 and international business negotiation tendencies of Negotiators: A comparative study of face-to-face negotiation versus video negotiation
Niko August Nyman -
Linguistic Means in Business Negotiation
Hana ŘIČÁNKOVÁ -
Strategies and Tactics of Effective Business Negotiation
Martina KOLMAČKOVÁ -
Cross - cultural differences in business negotiation process: Case study Russia, China, USA.
Veronika Makarenko -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Nikola Pikhartová -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Eliška Divišová -
Obchodní vyjednávací techniky jako nástroj pro zvyšování tržeb vybrané společnosti
Věroslav Ježek -
Vliv kulturních specifik na mezinárodní obchodní jednání. Čínské obchodní jednání
Jitka Odehnalová