Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku – Bc. Pavla Dobíšková
Bc. Pavla Dobíšková
Bachelor's thesis
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
The production of marketing communication campaign (communication mix) of company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza tvorby marketingových kampaní podniku pro jeho produkt. V první subkapitole teoretické části se zaměřuji na marketingový mix. Navazující subkapitoly pojednávají o nástrojích a technikách marketingové komunikace. Ve druhé kapitole teoretické části se zabývám teorií tvorby marketingové kampaně. Aplikační část obsahuje analýzy marketingových kampaní, které se již …moreAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is analysis of production of marketing campaigns for companies’ product. The first subchapter of the theoretical part is focused on the marketing mix. The following subchapters discuss the tools and techniques of marketing communication. The second chapter of the theoretical part is about the marketing campaign making theory. The practical part contains analysis of marketing …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/a08kk/
Thesis defence
- Date of defence: 24. 6. 2011
- Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová