Bc. Pavla Dobíšková

Bachelor's thesis

Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku

The production of marketing communication campaign (communication mix) of company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je analýza tvorby marketingových kampaní podniku pro jeho produkt. V první subkapitole teoretické části se zaměřuji na marketingový mix. Navazující subkapitoly pojednávají o nástrojích a technikách marketingové komunikace. Ve druhé kapitole teoretické části se zabývám teorií tvorby marketingové kampaně. Aplikační část obsahuje analýzy marketingových kampaní, které se již …more
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is analysis of production of marketing campaigns for companies’ product. The first subchapter of the theoretical part is focused on the marketing mix. The following subchapters discuss the tools and techniques of marketing communication. The second chapter of the theoretical part is about the marketing campaign making theory. The practical part contains analysis of marketing …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 6. 2011
  • Supervisor: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Reader: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní