Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku – Bc. Pavla Dobíšková
Bc. Pavla Dobíšková
Bakalářská práce
Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku
The production of marketing communication campaign (communication mix) of company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza tvorby marketingových kampaní podniku pro jeho produkt. V první subkapitole teoretické části se zaměřuji na marketingový mix. Navazující subkapitoly pojednávají o nástrojích a technikách marketingové komunikace. Ve druhé kapitole teoretické části se zabývám teorií tvorby marketingové kampaně. Aplikační část obsahuje analýzy marketingových kampaní, které se již …víceAbstract:
The aim of this Bachelor thesis is analysis of production of marketing campaigns for companies’ product. The first subchapter of the theoretical part is focused on the marketing mix. The following subchapters discuss the tools and techniques of marketing communication. The second chapter of the theoretical part is about the marketing campaign making theory. The practical part contains analysis of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/a08kk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Moderní nástroje marketingové komunikace a jejich pozice v současné integrované marketingové komunikaci
Marek Tocháček -
Moderní nástroje marketingové komunikace (zhodnocení efektivity vybraných nástrojů)
Kristýna Crkvová -
Využití reklamy jako nástroje Integrované marketingové komunikace v průběhu životního cyklu výrobku
Barbora Málková -
Návrh a vyhodnocení marketingové kampaně společnosti Yamaha Motor Europe N.V. pomocí nástrojů integrované marketingové komunikace
Eva Hlavatá -
Marketingové nástroje pro nábor IT specialistů
Ivana Chytrová -
Nástroje marketingové komunikace v praxi
Anastassiya Sinitskaya -
Marketingové nástroje produktů sdílené ekonomiky
Volodymyr Lugovyy -
Analýza reportu udržitelnosti jako nástroje marketingové komunikace se zaměřením na udržitelné řízení lidských zdrojů a angažovanost zaměstnanců
Ivana Štejnarová