Bc. Pavla Dobíšková

Bakalářská práce

Tvorba marketingové komunikační kampaně (komunikačního mixu) podniku

The production of marketing communication campaign (communication mix) of company
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza tvorby marketingových kampaní podniku pro jeho produkt. V první subkapitole teoretické části se zaměřuji na marketingový mix. Navazující subkapitoly pojednávají o nástrojích a technikách marketingové komunikace. Ve druhé kapitole teoretické části se zabývám teorií tvorby marketingové kampaně. Aplikační část obsahuje analýzy marketingových kampaní, které se již …více
Abstract:
The aim of this Bachelor thesis is analysis of production of marketing campaigns for companies’ product. The first subchapter of the theoretical part is focused on the marketing mix. The following subchapters discuss the tools and techniques of marketing communication. The second chapter of the theoretical part is about the marketing campaign making theory. The practical part contains analysis of marketing …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní