Bc. Eva Votočková

Bachelor's thesis

Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví

Benefits of Internet Marketing for Selected Company with Health Services
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje farmaceutický trh v České republice a dosavadní vývoj firmy Novo Nordisk s.r.o. na tomto trhu a její stávající marketingovou komunikaci. Součástí aplikační části práce je návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Novo Nordisk s.r.o. s cílem zvýšit její konkurenceschopnost a odhad jejích přínosů.
Abstract:
This bachelor thesis analyses the pharmaceutical market in the Czech Republic and a current development of the company Novo Nordisk s.r.o. on this market and its current marketing communication. In the application part of this work there is included a proposal of the internet marketing communication for Novo Nordisk s.r.o. in order to increase its competitiveness and estimate its benefits
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2015
  • Supervisor: Ing. Helena Cetlová
  • Reader: doc. Ing. Josef Palán, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS