Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví – Bc. Eva Votočková
Bc. Eva Votočková
Bachelor's thesis
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Benefits of Internet Marketing for Selected Company with Health Services
Abstract:
Tato bakalářská práce analyzuje farmaceutický trh v České republice a dosavadní vývoj firmy Novo Nordisk s.r.o. na tomto trhu a její stávající marketingovou komunikaci. Součástí aplikační části práce je návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Novo Nordisk s.r.o. s cílem zvýšit její konkurenceschopnost a odhad jejích přínosů.Abstract:
This bachelor thesis analyses the pharmaceutical market in the Czech Republic and a current development of the company Novo Nordisk s.r.o. on this market and its current marketing communication. In the application part of this work there is included a proposal of the internet marketing communication for Novo Nordisk s.r.o. in order to increase its competitiveness and estimate its benefits
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2015
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/yx3xj/
Thesis defence
- Date of defence: 1. 6. 2015
- Supervisor: Ing. Helena Cetlová
- Reader: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VOTOČKOVÁ, Eva. \textit{Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2015. Available from: https://theses.cz/id/9t837i/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Economics and Medical and Social Services Management
Theses on a related topic
-
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Helena Kratochvílová -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová -
Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy
Kateřina Pažoutová -
Reklama na potraviny a její právní aspekty
Zdeněk Makovec -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Reklama na léky
Martina Černá -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická