Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví – Bc. Eva Votočková
Bc. Eva Votočková
Bachelor's thesis
Přínosy internetového marketingu pro vybranou společnost ve zdravotnictví
Benefits of Internet Marketing for Selected Company with Health Services
Anotácia:
Tato bakalářská práce analyzuje farmaceutický trh v České republice a dosavadní vývoj firmy Novo Nordisk s.r.o. na tomto trhu a její stávající marketingovou komunikaci. Součástí aplikační části práce je návrh internetové marketingové komunikace pro firmu Novo Nordisk s.r.o. s cílem zvýšit její konkurenceschopnost a odhad jejích přínosů.Abstract:
This bachelor thesis analyses the pharmaceutical market in the Czech Republic and a current development of the company Novo Nordisk s.r.o. on this market and its current marketing communication. In the application part of this work there is included a proposal of the internet marketing communication for Novo Nordisk s.r.o. in order to increase its competitiveness and estimate its benefits
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/yx3xj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2015
- Vedúci: Ing. Helena Cetlová
- Oponent: doc. Ing. Josef Palán, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBISBanking Institute/College of Banking
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Economics and Medical and Social Services Management
Práce na příbuzné téma
-
Reklama na léčiva a doplňky stravy a její právní aspekty
Helena Kratochvílová -
Etika a reklama - případ reklamy na léčivé přípravky
Libuše Drešlová -
Etické aspekty v reklamě na léčivé přípravky a doplňky stravy
Kateřina Pažoutová -
Reklama na potraviny a její právní aspekty
Zdeněk Makovec -
Dopady regulace reklamy na řízení farmaceutických firem
Denisa Zajíčková -
Reklama na léky
Martina Černá -
Návrh marketingové komunikace a propagace léčivého přípravku Octicide firmy Neofyt s.r.o.
Sára Kudělková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická