Marketing japonské fotbalové ligy – Mgr. Miroslav Rezner
Mgr. Miroslav Rezner
Bakalářská práce
Marketing japonské fotbalové ligy
Marketing of Japanese football league
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingem japonské profesionální fotbalové ligy. V práci se nachází několik kapitol, ve kterých se zájemci mohou dozvědět o historii a klubech v této soutěži, samotné organizaci, programech pro zvýšení zájmu široké veřejnosti a podporu mládeže, uvedené jsou také obchodní aktivity a finanční zdroje nutné pro zajištění správného fungování této soutěže.Abstract:
This bachelor work deals with the marketing of japanese professional football league. In this work there are several chapters where persons interested can learn about history and clubs in this contest, the organization itself and its programms to increase general public interest and support for young people. Above are also business and financial activities necessary for ensuring correct functioning …víceKlíčová slova
fotbal Japonsko marketing obchodní aktivity J. League football Japan business activity
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dk4lk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Business Activity Monitoring v řešení Business Intelligence
Daniel Benoni -
Business Activity Monitoring
Jiří Kolář -
Simulace implementace metody activity-based costing v obchodní firmě
Jaroslav MRÁČEK