Aibol Gablakhat

Bachelor's thesis

Diferenciace produktů luxusních značek v ČR

Differentiation of luxury brand products in the Czech Republic
Anotácia:
Bakalářská práce se zabývá problematikou diferenciace produktů luxusních značek na modním trhu v České republice. Analýza je prováděna na vzorku vybraných značek Louis Vuitton a Blanka Matragi. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá problematikou nákupního chování spotřebitelů, popisem trhu luxusního zboží a prvky marketingového mixu. Dále …viac
Abstract:
The bachelor thesis deals with the problems of differentiation of luxury brand products on the fashion market in the Czech Republic. The analysis is performed on a sample of two selected brands Louis Vuitton and Blanka Matragi. The bachelor thesis is divided into two parts, theoritical and practical. The theoritical part deals with the issue of consumer shopping behaviour, the description of the luxury …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 9. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 10. 2021
  • Vedúci: Marcela Zamazalová
  • Oponent: Oldřich Vávra

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/84911

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / odbor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management