Gabriela Petáková

Bakalářská práce

Analýza marketingovej komunikácie vo vybranom podniku

Analysis of Marketing Communication of the Selected Company
Anotace:
Bakalárska práca je zameraná na analýzu marketingovej komunikácie vo vybranom podniku, ktorý sa venuje dovozu a distribúcií minerálov a polodrahokamov. Teoretická časť práce sa orientuje na spracovanie literárnej rešerše v oblasti marketingovej komunikácie. Cieľom teoretickej časti bolo vymedzenie východísk, ktoré budú následne využité pri spracovávaní praktickej časti. Praktická časť sa zaoberá analýzou …více
Abstract:
Bachelor thesis is focused on marketing communication analysis of the selected company, which operates in importing and distribution of minerals and gemstones. Theoretical part of thesis was oriented on processing literature research about marketing communication. Aim of the theoretical part was to create resources which will be used in processing practical part. Practical section is concentrated on …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: doc. Ing. Miloslava Chovancová, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Petáková, Gabriela. Analýza marketingovej komunikácie vo vybranom podniku. Zlín, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a ekonomika