Ing. Jan Klimáček

Bakalářská práce

Podpora prodeje jako nástroj loajality zákazníků k firmě

Sales promotion as a tool for customer loyalty to the company
Anotace:
Obsahem této bakalářské práce je využití podpory prodeje jako nástroje, kterým je budována loajalita zákazníků k firmě Jan Klimáček – Elrek. Je zde proto věnována pozornost základním principům marketingu, částem marketingového mixu a následně pak mixu komunikačnímu. V komunikačním mixu je pak kromě reklamy, osobního prodeje, přímého marketingu a PR, věnována největší pozornost podpoře prodeje. V aplikační …více
Abstract:
Contents of the bachelor thesis is the usage of sales promotion as a tool , by means of which the loyalty of custemers of the company Klimáček – Elrek is being built. Main attention is payed to the basic principles of marketing, to individual parts of marketing mix and consequently to communication mix. In the part of communication mix is, beside advertising, personal selling, direct marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ladislav Lašek

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní