Analýza udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v ČR – Farid Aliyev
Farid Aliyev
Master's thesis
Analýza udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v ČR
Analysis of the Awards Granting and Assessment of Socially Responsible Companies in the Czech Republic
Abstract:
Diplomová práce na téma Analýza udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v ČR se věnuje velmi aktuálnímu tématu současné doby – vnímání vlastní odpovědnosti vůči třetím stranám a vůči společnosti jako takové ze strany komerčních firem. Hlavním cílem práce je provedení analýzy udělování cen a hodnocení společenské odpovědnosti firem v České republice. Součástí analýzy je přehled hlavních …moreAbstract:
The thesis on the analysis of Analysis of the Awards Granting and Assessment of Socially Responsible Companies in the Czech Republic is dedicated to a very current topic of the present time - perception of corporate liabilities towards third parties and to society as a whole. The main objective of this work is to analyse the awards and reviews of corporate social responsibility in the Czech Republic …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 6. 2014
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13187/vsh_m/
Thesis defence
- Date of defence: 27. 8. 2014
- Supervisor: doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc.
- Reader: Ing. Bc. Jan Chromý, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Sociální odpovědnost firem a měření odpovědnosti v podniku
Eliška Jedličková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Anna Okorokova -
Zhodnocení vybraných firem z pohledu ekonomiky a managementu s důrazem na sociální odpovědnost
Tomáš Januška -
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Michaela Křehlíková -
Společenská odpovědnost firem, její význam v současnosti a pro budoucnost
Jana Rumpíková -
Společenská odpovědnost firem a sociální marketing
Kristina Vlčková -
Zhodnocení vybraných firem z hlediska společenské odpovědnosti
Ondřej Chovanec