Ondřej KVĚT

Bakalářská práce

Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce

The design and implementation of 3D computer game - basic models and interactions\nl{}
Anotace:
Cílem teoretické části bakalářské práce je osvojení principů tvorby počítačových her v grafickém enginu Irrlicht se zaměřením hlavně na implementaci fyzikální a zvukové knihovny a tvorbu uživatelského rozhraní hry. V praktické části je to pak vytvoření jednoduché počítačové 3D hry zvoleného žánru ve spolupráci se studentem, který řeší téma Návrh a realizace 3D počítačové hry - komplexní modely a jádro …více
Abstract:
The goal of theoretical part of this work is to master the principles of creating computer games in the Irrlicht graphics engine, focusing mainly on implementation of sound and physical library and graphical user interface. The practical part consists of creating simple 3D computer game of chosen genre in collaboration with the work called Design and implementation of 3D computer game - complex models …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 5. 2011
Identifikátor: 20599

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KVĚT, Ondřej. Návrh a realizace 3D počítačové hry - základní modely prostředí a interakce. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta aplikované informatiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta aplikované informatiky

Bakalářský studijní program / obor:
Inženýrská informatika / Informační a řídicí technologie