Jana Zetek

Master's thesis

Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix

Promotion of flat water canoeing: Marketing mix
Abstract:
Cílem práce je na základě analýzy a komparace starých médií a nových médií stanovit optimální marketingový mix k propagaci rychlostní kanoistiky. Sport je celospolečenský fenomén, který by nemohl být tak silný nebýt médií. Sport a média jsou v silném vzájemném vztahu, který je tvořen zejména ekonomickou provázaností. V první kapitole práce zkoumá vliv médií na sport jako takový. Následně je pohled …more
Abstract:
The aim of the thesis is to determine the optimal marketing mix for the promotion of flat water canoeing based on the analysis and comparison of old media and new media. Sport is a societal phenomenon that could not be so powerful without the media. Sport and media have a strong relationship with each other, which is mainly formed by economic interdependence. The first chapter of the thesis examines …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 10. 2022
  • Supervisor: Markéta Votoupalová
  • Reader: Barbora Žehanová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/87153