Jana Zetek
Master's thesis
Propagace rychlostní kanoistiky: marketingový mix
Promotion of flat water canoeing: Marketing mix
Abstract:
Cílem práce je na základě analýzy a komparace starých médií a nových médií stanovit optimální marketingový mix k propagaci rychlostní kanoistiky. Sport je celospolečenský fenomén, který by nemohl být tak silný nebýt médií. Sport a média jsou v silném vzájemném vztahu, který je tvořen zejména ekonomickou provázaností. V první kapitole práce zkoumá vliv médií na sport jako takový. Následně je pohled …moreAbstract:
The aim of the thesis is to determine the optimal marketing mix for the promotion of flat water canoeing based on the analysis and comparison of old media and new media. Sport is a societal phenomenon that could not be so powerful without the media. Sport and media have a strong relationship with each other, which is mainly formed by economic interdependence. The first chapter of the thesis examines …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/87153
Thesis defence
- Date of defence: 6. 10. 2022
- Supervisor: Markéta Votoupalová
- Reader: Barbora Žehanová
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/87153
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Sportovní diplomacie
Theses on a related topic
-
Znalost první pomoci trenérů dětí a mládeže rychlostní kanoistiky v České republice
Ondřej PETRÁK -
Technika a metodika pádlování C1,K1 v rychlostní kanoistice. (Videoprogram)
Lucie VACOVSKÁ -
Analýza hodnoty odvysílaných reportáží o kanoistice na divoké vodě v pořadu Branky, body, vteřiny v roce 2014
David KNEBEL -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Ondřej Hanulík -
Social Networks and its marketing potential for Small and Medium Enterprises
Tomáš Cimburek -
Social Networks and its Marketing Potential for small and medium Enterprises
Jiří Voříšek -
Social Network and its marketing potential for Small and Medium Enterprise
Dmytro Husiev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr