Nákupní chování gastronomických provozů v obchodu s kávou – Jan Hrdinka
Jan Hrdinka
Bakalářská práce
Nákupní chování gastronomických provozů v obchodu s kávou
Shopping Behavior of Catering Operations in the Coffee Trade
Anotace:
Bakalářská práce Nákupní chování gastronomických provozů v obchodu s kávou se v teoretické části zabývá a graficky znázorňuje státy, které jsou největšími producenty, exportéry a importéry této komodity na světovém trhu. V souvislosti s kávou definuje organizaci Fair trade a přiblíží její hlavní činnosti a cíle. A na závěr teoretické části vyjmenuje hlavní produkty, které jsou součástí obchodu s kávou …víceAbstract:
Bachelor thesis Shopping behavior catering operations in the coffee trade in the theoretical part with a graphical representation of states, who are the largest producers, exporters and importers of commodities on the world market. In connection with the coffee organization defines Fair trade and closer to its main activities and objectives. Finally, the theoretical section enumerates the main products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Šánová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Obyvatelé domovů pro seniory a jejich spirituální pohoda: kvantitativní šetření klientů dvou domovů pro seniory
Rebeka VISINGEROVÁ -
Předsudky a stereotypní postoje k migrantům: projekt výzkumu kvantitativního šetření
Kateřina Pijáčková -
Založení nové gastronomické provozovny v Horních Počernicích.
Veronika Vlčková -
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
Usupbekova Usupbekova -
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
Oleg Lykhnenko -
Spotřebitelské preference vybrané skupiny spotřebitelů v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Magdaléna Sluková -
Spotřebitelské postoje a preference mladé generace při nákupu potravin v rámci obchodního konceptu fair trade v České republice
Miroslava Navrátilová
Název
Vložil
Vloženo
Práva