Projekt zavádění prvků Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o. – Bc. Patrik VESELÝ
Bc. Patrik VESELÝ
Master's thesis
Projekt zavádění prvků Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.
Project of implementing CRM components with the view of increasing METRUM Ltd. competitive strenght.
Anotácia:
Ve své práci se zabývám historií a vývojem systému CRM, popisuji jeho základní funkce a přednosti. Poukazuji na 3 základní prvky, na kterých je systém CRM postaven a které spolu vzájemně neoddělitelně souvisí. Zabývám se obdobím rozhodování, budováním systému a vlastní implementací dat do CRM. V další části popisuji současnou situaci ve firmě METRUM s.r.o., kde je systém CRM úspěšně aplikován a využíván …viacAbstract:
In my work I concern myself with history and development of CRM system. I describe its main functions and advantages. I refer to three main elements of CRM system and their contexture. I deal with periods of determination, construction and implementation of data to CRM system. In the next part of my work I describe present situation in company METRUM LtD, where the CRM system was already implemented …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2008
Zverejniť od: 14. 8. 2013
Identifikátor:
8960
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2008
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VESELÝ, Patrik. \textit{Projekt zavádění prvků Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Management and Economics. 2008. Dostupné z: https://theses.cz/id/9u4yqe/.
Jak správně citovat práci
VESELÝ, Patrik . Projekt zavádění prvků Customer Relationship Management (CRM) pro zvýšení konkurenceschopnosti firmy METRUM s.r.o.. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 14. 08. 2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 8. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / odbor:
Economics and management / Management and Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Cloud computing as a way to information system development in SME
Jan Tomíšek -
Podnikový informační systém startupu
Barbora Valtarová -
Integrace nástrojů pro Document Management System (DMS) do podnikových informačních systémů (ERP)
Jindřich Březina -
Analýza informačního systému typu „MAT“ ve společnosti SCHEDL Automotive System Service, s.r.o.
Karolína Hanesová -
Navrh univerzálního interface mezi systémy ERP (Enterprise Resource Planning) a WMS (Warehouse Management System)
Vladimír Vašek -
Podnikový informační systém a jeho využití pro řízení vybraného podnikatelského subjektu
Monika MILCOVÁ -
Řízení a vedení lidí Call centra Alza.cz Třinec
Grocholová Grocholová -
Adaptace zaměstnanců na pozici operátor call centra ve vybrané společnosti
Petra Potůčková