Osvojování znakového jazyka neslyšícími dětmi – Mgr. Zuzana Pulcová
Mgr. Zuzana Pulcová
Bakalářská práce
Osvojování znakového jazyka neslyšícími dětmi
Sign language acquisition by deaf children
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje problematice osvojovaní znakového jazyka neslyšícími dětmi. První kapitola nabízí vymezení některých základních termínů z oboru surdopedie, druhá a třetí kapitola se zabývá procesem osvojování jazyka nejprve v obecné rovině a poté s ohledem na znakový jazyk. Cílem práce je upozornit na téma v českém prostředí dosti opomíjené, představit některé zahraniční studie zabývající …víceAbstract:
Presented bachelor thesis focuses on acquiring sign language by deaf children. In the first chapter we explain some basic terms concerning surdopedy field, the other two focuse on the process of acquiring sign language. First we learn about the process in general, then with respect to sign language. The aim of this work is to draw the attention to a topic which is rather neglected in the Czech environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/dn7xg/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Radka Horáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Lenka Doležalová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Family Intervention in Speech Communication Competencies for Hearing Families of Children with Hearing Impairment
Lin LI -
SCHOOL AND SOCIO-DEMOGRAPHIC FACTORS AS PREDICTORS OF PARENTAL CHOICE OF SCHOOL FOR CHILDREN WITH HEARING IMPAIRMENT IN AKWA IBOM NIGERIA
Francesca UKO -
Counseling for the family of a child with a hearing impairment: A perspective of Nigeria
Ngozi NWAUKWA -
An evaluation existing service provisions for students with hearing impairment and the conditions necessary for effective implementation of inclusive education programme in Nigeria
James Abua EWA -
Specifika komunikace osob se sluchovým postižením na sociálních sítích
Lucie Zubíková -
Kvalita a rozvoj komunikačních dovedností osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v domovech pro osoby se zdravotním postižením
Eva Smištíková -
Problematika komunikace osob se sluchovým postižením na úřadech
Dagmar Mrkvová -
Komunikace osob se souběžným sluchovým a mentálním postižením v seniorském věku
Lenka Vašíčková