Bc. Pavlína Rosová

Diplomová práce

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybrané firmy. Cílem této práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část práce je věnována teoretické části zaměřenou na jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část se zabývá samotnou firmou, jeho charakteristikou a je zde provedeno zhodnocení současného nastavení …více
Abstract:
This thesis deals with the marketing mix of a selected company. The aim of this thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical part focusing on the individual elements of the marketing mix. The practical part deals with the firm itself, its characteristics and an …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/jfrfk/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Maja Mujevič

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing