Bc. Pavlína Rosová
Master's thesis
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybrané firmy. Cílem této práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část práce je věnována teoretické části zaměřenou na jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část se zabývá samotnou firmou, jeho charakteristikou a je zde provedeno zhodnocení současného nastavení …moreAbstract:
This thesis deals with the marketing mix of a selected company. The aim of this thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical part focusing on the individual elements of the marketing mix. The practical part deals with the firm itself, its characteristics and an …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024
Identifier:
https://is.slu.cz/th/jfrfk/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2024
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Reader: Ing. Maja Mujevič
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing
Theses on a related topic
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko