Bc. Pavlína Rosová

Master's thesis

Marketingový mix vybrané firmy

Marketing mix of selected company
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybrané firmy. Cílem této práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část práce je věnována teoretické části zaměřenou na jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část se zabývá samotnou firmou, jeho charakteristikou a je zde provedeno zhodnocení současného nastavení …more
Abstract:
This thesis deals with the marketing mix of a selected company. The aim of this thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical part focusing on the individual elements of the marketing mix. The practical part deals with the firm itself, its characteristics and an …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 12. 6. 2024
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
  • Reader: Ing. Maja Mujevič

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Trade and Marketing