Marketingový mix vybrané firmy – Bc. Pavlína Rosová
Bc. Pavlína Rosová
Diplomová práce
Marketingový mix vybrané firmy
Marketing mix of selected company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá marketingovým mixem vybrané firmy. Cílem této práce je zhodnotit nastavení marketingového mixu vybrané firmy a navrhnout případná zlepšení v potřebných oblastech. První část práce je věnována teoretické části zaměřenou na jednotlivé prvky marketingového mixu. Praktická část se zabývá samotnou firmou, jeho charakteristikou a je zde provedeno zhodnocení současného nastavení …víceAbstract:
This thesis deals with the marketing mix of a selected company. The aim of this thesis is to evaluate the marketing mix of the selected company and to suggest possible improvements in the necessary areas. The first part of the thesis is devoted to the theoretical part focusing on the individual elements of the marketing mix. The practical part deals with the firm itself, its characteristics and an …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/jfrfk/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Maja Mujevič
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchod a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum v oblasti softwarových licencí na B2B trhu
Ondřej Čarný -
Marketingový výzkum v oblasti online fakturačních aplikací
Ondřej Nečas -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Marketingový výzkum produktu
Samuel Ifebe -
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová