Faktory udržitelného rozvoje podniku – Tomáš Korcina
Tomáš Korcina
Bakalářská práce
Faktory udržitelného rozvoje podniku
Factors of sustainable development of company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce "Faktory udržitelného rozvoje podniku" je identifikace a definice nejdůležitějších faktorů, které mají vliv na udržitelný rozvoj podniku. Úvodní část práce je zaměřena teoreticky na danou problematiku a věnuje se vymezení faktorů ovlivňujících udržitelnost podniku. V praktické části je podnik charakterizován a jsou zde uvedeny faktory ovlivňující udržitelný rozvoj zkoumaného …víceAbstract:
The subject of the thesis "Factors of sustainable development of company" is identification and definition of most important factors, affecting sustainable development of company. The first part of thesis is focused on theoretical introduction to the issue and demarcation of factors, which are affecting sustainability of company. Practical part describes basic information about the company and methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Veronika Svatošová, Ph.D.
- Oponent: Jaroslava Rajchlová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíMendelova univerzita v Brně
Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studiíBakalářský studijní program / obor:
Regionální rozvoj / Socioekonomický a environmentální rozvoj regionu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza vztahu mezi konkurenceschopností a udržitelností rozvoje na příkladě zemí EU
Matej Masaryk -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Analysis of the International Trade Strategy of a Selected Company
Lucie Horáková -
Environmental analysis and strategy formulation of sports facilities operator
Alice Turková -
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Oľga Čurpeková -
Analysis of the Internet Marketing Strategy of AIESEC
Aneta Lačevová -
An Analysis of the Marketing Strategy of the Company HOME INTERIER s.r.o.
Markéta Šomodi -
Přínos tvůrčích mezigeneračních týmů pro rozvoj podniku
Martin Solfronk
Název
Vložil
Vloženo
Práva