The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy – Dragan SIMIĆ
Dragan SIMIĆ
Master's thesis
The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy
The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy
Abstract:
Fashion industry is one of the largest economic sectors and it proved to be growing with an even faster pace. It is influencing people on a regular basis and not just in terms of what they wear but the life-style they live. For Mura, formerly being one of the biggest fashion houses in Europe, it is of crucial interest to develop its business. Consequently, strategy will play the most important role …moreAbstract:
Módní průmysl je jedním z největších hospodářských odvětví a ukázalo se, že roste ještě rychlejším tempem. Pravidelně ovlivňuje lidi a to ne pouze v tom, jaké oblečení nosí, ale i v tom, jakým životním stylem žijí. Pro firmu Mura, dříve jednoho z největších módních domů v Evropě, je klíčovým zájmem rozvíjet své podnikání. Z tohoto důvodu bude strategie hrát nejdůležitější roli v tak rychle se měnícím …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2012
Accessible from:: 2. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SIMI$\backslash$'C, Dragan. \textit{The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/9uoag2/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SIMIĆ, Dragan. The Project of Austrian Market Penetration by the Slovenian Fashion House Mura with a New Business Orientation and Marketing Strategy. Zlín, 2012. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 2.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 2. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management and Marketing
Theses on a related topic
-
Analýza dopadů vstupu podniku na mezinárodní trh v oblasti managementu
Adam Kožený -
Rozvoj současného moravského vinařství a pronikání moravských vín na zahraniční trh
René Joksch -
Koncept hodnotové nabídky produktu a komunikační strategie pro pronikání na český trh – STERLINK (plazmový sterilizátor)
Jolana Hořejší -
Formy a možnosti dalšího vzdělávání v rámci celoživotního učení umožňujícího snadnější pronikání na trh práce a zvyšujícího konkurenceschopnost pracovníků v pohostinství
Monika Kohoutková -
Strategie vybrané zahraniční firmy při vstupu na evropský trh
Patrik Turek -
Vliv NFTs na umělecký trh
Markéta Turečková -
Obecná doporučení českým strojírenským podnikům pro vstup na mexický trh
Markéta Nováková -
Strategie pronikání Jižního Tyrolska na trh cestovního ruchu
Kristýna Sabolová