Bc. Horká Horká
Master's thesis
Marketingový mix vybrané prodejny
Marketing mix of a selected store
Abstract:
Diplomové práce se zabývá popisem a posouzením současného nastavení marketingového mixu vybrané prodejny. Je rozdělena do čtyř částí. První část práce se zaměřuje na vymezení jednotlivých prvků marketingového mixu z teoretického hlediska. V další části práce je představena prodejna a provedena analýza současného nastavení marketingového mixu společně s analýzou vnějšího a vnitřního prostředí, která …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the description and assessment of the current setting of the marketing mix of the selected shop. It is divided into four parts. The first part of the work focuses on defining individual elements of the marketing mix from a theoretical point of view. In the next part of the work, the shop is presented and an analysis of the current marketing mix setting is performed together …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022
Identifier:
https://is.slu.cz/th/kvdy1/
Thesis defence
- Date of defence: 7. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaMaster programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace společnosti Kaufland
Kavka Kavka -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Katka Dyszkiewiczová -
Marketingový mix vybrané společnosti
Markéta Svatošová -
Marketingový mix společnosti AA+Stavebniny KONSYS s.r.o.
Nikola Foldynová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix restaurace a penzionu Nábřežní terasy
Andrea Dítětová -
Vliv změn ve vnějším prostředí na marketingový mix Restaurace U Cafourků
Michal Vadovič