Bc. Horká Horká

Master's thesis

Marketingový mix vybrané prodejny

Marketing mix of a selected store
Abstract:
Diplomové práce se zabývá popisem a posouzením současného nastavení marketingového mixu vybrané prodejny. Je rozdělena do čtyř částí. První část práce se zaměřuje na vymezení jednotlivých prvků marketingového mixu z teoretického hlediska. V další části práce je představena prodejna a provedena analýza současného nastavení marketingového mixu společně s analýzou vnějšího a vnitřního prostředí, která …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the description and assessment of the current setting of the marketing mix of the selected shop. It is divided into four parts. The first part of the work focuses on defining individual elements of the marketing mix from a theoretical point of view. In the next part of the work, the shop is presented and an analysis of the current marketing mix setting is performed together …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 4. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 7. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Master programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management