Bc. Marek Novotný

Diplomová práce

Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha

The Impact of the Digital Age on the Management and Marketing of the Sports Club SK Slavia Praha
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha. Cílem práce na základě provedení rešerše odborné literatury a výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu optimalizovat stávající marketingovou strategii klubu SK Slavia Praha. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti sportovního marketingu, fotbalu, sponzoringu a CSR aktivit …více
Abstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the football club SK Slavia Prague. The aim of the thesis is to optimize the current marketing strategy of SK Slavia Prague on the basis of literature search and results of qualitative and quantitative research. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts in the field of sports marketing, football, sponsorship and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 11. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management