Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha – Bc. Marek Novotný
Bc. Marek Novotný
Diplomová práce
Vliv digitálního věku na management a marketing sportovního klubu SK Slavia Praha
The Impact of the Digital Age on the Management and Marketing of the Sports Club SK Slavia Praha
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou marketingové strategie fotbalového klubu SK Slavia Praha. Cílem práce na základě provedení rešerše odborné literatury a výsledků kvalitativního a kvantitativního výzkumu optimalizovat stávající marketingovou strategii klubu SK Slavia Praha. Teoretická část je zaměřena na vymezení základních pojmů v oblasti sportovního marketingu, fotbalu, sponzoringu a CSR aktivit …víceAbstract:
The thesis deals with the analysis of the marketing strategy of the football club SK Slavia Prague. The aim of the thesis is to optimize the current marketing strategy of SK Slavia Prague on the basis of literature search and results of qualitative and quantitative research. The theoretical part focuses on the definition of basic concepts in the field of sports marketing, football, sponsorship and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 9. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ebdz3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2022
- Vedoucí: PhDr. Ladislava Knihová, MBA
- Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Sportovní marketing
Marek Jakub Tomas -
Sportovní marketing a PR vrcholového sportovce - Ester(STR)Ledecká
Ester Ledecká -
Sportovní marketing v českých klubech hokejové Extraligy a zahraniční NHL
Patricia Sittingerová -
Marketing a management mezinárodní sportovní akce
Ondřej Karlovský -
Soutěž a zážitek v podpoře prodeje - sportovní marketing
Petra Fejfarová -
Marketingová komunikace profesionálních sportovních klubů
Adam Krutský -
Marketingová komunikace sportovního klubu
Lukáš Lisec -
Marketingová komunikace sportovního klubu HCB Karviná
David Růža