Jan Loska
Bakalářská práce
Analýza image automobilové značky
Brand Image Analysis of the Car Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá image značky automobilové společnosti Volvo Cars AB. Cílem práce je analýza image značky Volvo na českém trhu. S image značky souvisí, jaké mají respondenti znalosti a povědomí o značce, jak vnímají značku i logo samotné, jaké mají asociace se společností a jestli má značka Volvo správný positioning. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je charakteristika …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the brand image of the car company Volvo Cars AB. The aim of this work is the brand image analysis of the Volvo on the Czech market. The brand image is linked to whether respondents have knowledge and awareness about the brand, how they perceive the brand and logo itself, what associations they have with the company and whether the Volvo brand has the right positioning …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/139946
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
- Vedoucí: Petr Baránek
- Oponent: Miriam Vilášková
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Fundamental Analysis of Automobile Industry with Reference to the Selected Companies
Vaibhav Verma -
Analysis of financial position and performance of selected Indian Automobile Companies - Tata Motors and Maruti Suzuki India Limited
Surakshith Raghu -
Foreign Trade of the India - Case study on automobile industry
Kaustubh Haresh Lachake -
Foreign Trade of the United States of America - case study of automobile industry
Barbora Mandrysz -
Financial Analysis of the multinational company Škoda Auto
Rimpal Rajeshkumar Soni -
Brand aktivismus a generace Z
Kateřina Černá -
Linguistic Analysis of Brand and Product Names: A Contrastive Study
Jakub Schwan -
Analýza brand managementu vybrané značky
Daniela Tomanová