Jan Loska

Bakalářská práce

Analýza image automobilové značky

Brand Image Analysis of the Car Company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá image značky automobilové společnosti Volvo Cars AB. Cílem práce je analýza image značky Volvo na českém trhu. S image značky souvisí, jaké mají respondenti znalosti a povědomí o značce, jak vnímají značku i logo samotné, jaké mají asociace se společností a jestli má značka Volvo správný positioning. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V první části je charakteristika …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the brand image of the car company Volvo Cars AB. The aim of this work is the brand image analysis of the Volvo on the Czech market. The brand image is linked to whether respondents have knowledge and awareness about the brand, how they perceive the brand and logo itself, what associations they have with the company and whether the Volvo brand has the right positioning …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 7. 2020
  • Vedoucí: Petr Baránek
  • Oponent: Miriam Vilášková

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava