Ing. Jitka Veselá

Bakalářská práce

Marketingový mix konkrétního podniku

Marketing mix of a particular company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce Marketingový mix konkrétního podniku je analýza současného marketingového mixu vybraného podniku a sestavení doporučení pro tvorbu mixu nového. Teoretická část pojednává o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisuje jeho jednotlivé prvky. Praktická část je zaměřena na zhodnocení marketingového mixu konkrétního podniku. V závěru jsou navržena doporučení pro tvorbu …více
Abstract:
The subject of the thesis Marketing mix of a specific enterprise is an analysis of a marketing mix of selected enterprise and, further, a recommendation for proposing a new marketing mix. The theoretical part discusses the individual marketing mix conceptions and describes its individual components. The practical part focuses on the evaluation of the marketing mix of a specific enterprise. The final …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 7. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 7. 2007
  • Vedoucí: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management