Bc. Dagmar Ferová

Bakalářská práce

Marketingové aktivity cestovní agentury

Marketing activities of travel agency
Anotace:
Předmětem této práce je popsání marketingových aktivit cestovní agentury Invia.cz podle modelu 7P, odhalení slabých míst a dále navržení vhodných řešení vedoucích k odstranění těchto nedostatků.
Abstract:
The object of this thesis is to describe marketing activities of the travel agency Invia.cz according to model 7P, detection its weak points and making suggestions and recommendations how the marketing strategy could be improved.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
  • Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studií