Marketingové aktivity cestovní agentury – Bc. Dagmar Ferová
Bc. Dagmar Ferová
Bakalářská práce
Marketingové aktivity cestovní agentury
Marketing activities of travel agency
Anotace:
Předmětem této práce je popsání marketingových aktivit cestovní agentury Invia.cz podle modelu 7P, odhalení slabých míst a dále navržení vhodných řešení vedoucích k odstranění těchto nedostatků.Abstract:
The object of this thesis is to describe marketing activities of the travel agency Invia.cz according to model 7P, detection its weak points and making suggestions and recommendations how the marketing strategy could be improved.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/bb9ao/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Oldřich Racek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Milena Strachová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíBakalářský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Tělesná výchova a sport
Práce na příbuzné téma
-
Vliv koronavirové krize na cestovní kanceláře a cestovní agentury
Aneta Mžíčková -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Simona Tunková -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Tereza Sibřinová -
Cestovní agentura jako podnikatelský subjekt na trhu cestovního ruchu
Eva Prelová -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Zuzana Bílková -
Zakladatelský projekt cestovní agentura
Marie Turnhöferová -
Rozdíly v založení cestovní kanceláře a cestovní agentury
Šárka Machová -
Právní otázky založení a provozování cestovní kanceláře a cestovní agentury
Natalie Typltová