Bc. Tomáš Tácha

Bakalářská práce

Analýza marketingového mixu ve společnosti Billa s.r.o.

Anotace:
Marketingový mix je nedílnou součástí marketingu každého podniku. Cílem práce je přiblížit čtenáři jeho složení a aplikování na určitý podnik, v tomto případě na společnost BILLA, s. r. o.. Marketingový mix se skládá ze čtyř, pro firmu velmi důležitých, položek a to ceny, výrobku, distribuce a komunikace. V jednotlivých kapitolách práce jsou rozebrány a přibližují čtenáři procesy, které každý výrobní …více
Abstract:
The Marketing mix is an inseparable part of marketing in every company. The goal of this paper is to explain the reader its structure and an application on a particular company, in this case BILLA ltd. Marketing mix consists of four indispensable items – product, place, price and promotion. The chapters are devoted to each part of the Marketing mix and its processes which have to be applied and adapted …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2010
  • Vedoucí: Ing. Lenka Hrubá
  • Oponent: Ing. Vendula Simotová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku