Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku – Bc. Nikola Muselíková
Bc. Nikola Muselíková
Diplomová práce
Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku
Using marketing to increase business competitiveness
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti mnou vybrané firmy – Aqualand Moravia. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsem vymezila základní poznatky, které jsem čerpala z literatury v odvětví marketingu, jako například konkurence, konkurenceschopnost, marketingový mix služeb, hodnota pro zákazníka, analýzu SWOT a PEST. V druhé části představila podnik …víceAbstract:
The thesis is focused on using marketing to increase the competitiveness of companies selected by me - Aqualand Moravia. The work is divided into three parts. In the first part, I outlined the basic knowledge that I gathered from the literature in the field of marketing, such as competition, competitiveness, service marketing mix, customer value, SWOT and PEST analysis. In the second part, I introduced …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ydrla/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
- Oponent: Ing. Marek Lukl
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Attractiveness of the Czech Republic for IT business - competition with other European countries
Sofiia Borovik -
Analýza konkurenčného prostredia malých hotelov vo zvolenom regióne
Gabriela Oravcová -
Analýza konkurence na vybraném B2B trhu
Ondřej Kantner -
Analýza konkurenčního prostředí
Andrea Tupá -
Analýza konkurenčního prostředí
Lenka Bostlová -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Benešová -
Analýza konkurenčního prostředí
Dominika Vacková -
Analýza konkurenčního prostředí
Klára Dychtlová