Bc. Nikola Muselíková

Diplomová práce

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Using marketing to increase business competitiveness
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti mnou vybrané firmy – Aqualand Moravia. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsem vymezila základní poznatky, které jsem čerpala z literatury v odvětví marketingu, jako například konkurence, konkurenceschopnost, marketingový mix služeb, hodnota pro zákazníka, analýzu SWOT a PEST. V druhé části představila podnik …více
Abstract:
The thesis is focused on using marketing to increase the competitiveness of companies selected by me - Aqualand Moravia. The work is divided into three parts. In the first part, I outlined the basic knowledge that I gathered from the literature in the field of marketing, such as competition, competitiveness, service marketing mix, customer value, SWOT and PEST analysis. In the second part, I introduced …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Oponent: Ing. Marek Lukl

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management