Bc. Nikola Muselíková

Master's thesis

Využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti podniku

Using marketing to increase business competitiveness
Abstract:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingu pro zvýšení konkurenceschopnosti mnou vybrané firmy – Aqualand Moravia. Práce je rozdělena do tří částí. V první části jsem vymezila základní poznatky, které jsem čerpala z literatury v odvětví marketingu, jako například konkurence, konkurenceschopnost, marketingový mix služeb, hodnota pro zákazníka, analýzu SWOT a PEST. V druhé části představila podnik …more
Abstract:
The thesis is focused on using marketing to increase the competitiveness of companies selected by me - Aqualand Moravia. The work is divided into three parts. In the first part, I outlined the basic knowledge that I gathered from the literature in the field of marketing, such as competition, competitiveness, service marketing mix, customer value, SWOT and PEST analysis. In the second part, I introduced …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 24. 5. 2016
  • Supervisor: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
  • Reader: Ing. Marek Lukl

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting