Bc. Jana Bartáková

Master's thesis

Strategické marketingové řízení firmy

Strategic Marketing Management Company
Abstract:
Diplomová práce se zabývá strategickým marketingovým řízením firmy, které je nezbytné pro udržení tržního podílu a dlouhodobý růst. Vypracované analýzy, jak marketingové, tak analýzy managementu dávají reálný pohled na současnou situaci. Na základě situační analýzy je předložena marketingová strategie navazující na cíle firmy a jsou navrženy změny.
Abstract:
This thesis deals with strategic marketing company management which is necessary to maintain market share and long-term growth. Elaborated marketing analysis and management analysis give a realistic view on the current situation.Based on the situational analysis there is presented marketing strategy linked to business objectives and changes are proposed.
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2011

Thesis defence

  • Date of defence: 23. 5. 2011
  • Supervisor: Ing. Radka Přiklopilová
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting