Dominika Hartová

Diplomová práce

Market launch strategy of the brand Kiehl´s

Market launch strategy of the brand "Kiehl´s"
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje marketingu luxusních značek. Jejím cílem je navrhnout řešení pro luxusní kosmetickou značku Kiehl's, která by posílila její postavení na českém trhu. První část práce se věnuje marketingu luxusních značek a jeho specifickým charakteristikám, kterými se liší od masových značek. Dále je popsán trh s luxusními produkty a kosmetický trh, se zaměřením na současnou situaci …více
Abstract:
The main aim of this diploma thesis is to suggest improvements of the marketing and business strategy of Kiehl's, a luxury skincare brand within the L'Oréal portfolio, in order to strengthen the brand's position on the Czech market. The theoretical part defines what luxury is and what the specific features of luxury brands are. Following is the overview of the luxury and cosmetics markets, describing …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 12. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
  • Vedoucí: Petr Král
  • Oponent: Judita Bihelerová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/48080