The language of unboxing videos by beauty YouTubers – Michaela MACHALOVÁ
Michaela MACHALOVÁ
Bakalářská práce
The language of unboxing videos by beauty YouTubers
The language of unboxing videos by beauty YouTubers
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to analyse the language used in the unboxing videos of three American YouTubers. This work focuses on the language features with which these YouTubers build their identity on the Internet. This work is divided into the theoretical and analytical part. The theoretical part introduces the YouTube platform, YouTubers and the category of beauty and makeup videos. The …víceAbstract:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat jazyk používaný v rozbalovacích videích tří amerických YouTuberů. Tato práce se zaměřuje na jazykové funkce, pomocí kterých si tito YouTubeři budují svou identitu na internetu. Tato práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část představuje platformu YouTube, YouTubery a kategorie videí o kráse a líčení. Práce poté definuje koncept identity …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Dominika Kováčová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MACHALOVÁ, Michaela. The language of unboxing videos by beauty YouTubers. Ostrava, 2021. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Anglický jazyk a literatura - Španělský jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
-
Komparace videokanálů z oblasti Dark Tourismu na YouTube
Barbora Bäumlová -
YouTube as a source of authentic listening materials
Vojtěch Bystřičan -
“Let’s Talk About Today’s Sponsor” - a Linguistic Analysis of YouTube’s Endorsement-Based Affiliate Advertisement
Anna Havránková -
Utilization of YouTube for autonomous learning purposes among Czech secondary school students
Sabina Sedláková -
Automatische ondertiteling op YouTube. Een onderzoek naar de accuraatheid van de automatische ondertitels bij de video’s van de Universiteit van Nederland en Vlaanderen
Veronika Holáčiková -
Retrospektivní zhodnocení adolescentů na vliv platformy YouTube v době formování identity
Nikola Kořínková -
Fenomén YouTube u žáků 2. stupně základní školy
Sára Bolacká