Reedukace žáka 1. stupně ZŠ s podezřením na dyskalkulii – Jarmila MYSLIVEČKOVÁ
Jarmila MYSLIVEČKOVÁ
Diplomová práce
Reedukace žáka 1. stupně ZŠ s podezřením na dyskalkulii
Reeducation of the primary school pupil with the possible dyscalculia
Anotace:
Tato diplomová práce se věnuje problematice dyskalkulie u žáka na 1. stupni ZŠ. Jejím cílem bylo prostudovat základní teoretická východiska, která nám umožnila zpracovat případovou studii konkrétního žáka a dle těchto poznatků poté vytvořit individuální plán reedukace tohoto žáka. Reedukační plán byl realizován v průběhu jednoho roku při setkáních jedenkrát až dvakrát týdně. Dílčím cílem bylo ověřit …víceAbstract:
This thesis deals with dyscalculia of a student at the 1st grade of elementary school. The aim was to study the fundamental theoretical basis, which then allowed to process a case study of a particular student. According to this information an individual plan of reeducation of the pupil was created.The reeducation plan was carried out within meetings once or twice a week in one school year. The partial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc. PaedDr. Jana Coufalová, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MYSLIVEČKOVÁ, Jarmila. Reedukace žáka 1. stupně ZŠ s podezřením na dyskalkulii. Plzeň, 2012. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Edukace dítěte s poruchou autistického spektra – případová studie
Petra Procházková -
Případová studie Dívka s poruchou autistického spektra
Anna SVOBODOVÁ -
Případová studie studentky s poruchou příjmu potravy
Adéla BROŽOVÁ -
Individuální výchovný plán jako jedna z forem práce se žákem s poruchami chování - případová studie na vybrané základní škole Plzeňského kraje
Hana PECHOUŠKOVÁ -
Žák se selektivním mutismem na základní škole pro žáky se specifickými poruchami učení - případová studie
Veronika HOLUBOVÁ -
Dyskalkulie a jiné specifické poruchy učení v matematice
Lucie Plodíková -
Problematika dyskalkulie a její reedukace na základní škole
Barbora NOVÁKOVÁ -
Problematika dyskalkulie a její reedukace
Jana Ullmannová