Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D – Mgr. Karel Picka
Mgr. Karel Picka
Bakalářská práce
Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D
Teaching support for 3D graphics in CINEMA 4D enviroment
Anotace:
Tématem bakalářské práce „Didaktické opory pro tvorbu 3D grafiky v prostředí CINEMA 4D“ je tvorba studijních opor ke grafickému programu Cinema 4D a jejich možná implantace do výuky. Práce by měla nabízet řešení pro pedagogy, kteří by chtěli tento program ve svých hodinách vyučovat. Ve strukturalizovaných krocích jim popisuje prostředí tohoto programu a jeho možnosti. Práce by tedy měla obsahovat jak …víceAbstract:
The bachelor's thesis „Teaching support for 3D graphics in the CINEMA 4D environment“ is focused on Cinema 4D software teaching support creation and its implementation into the education process. The aim of the work is to offer solution for pedagogues willing to teach this software in their lectures as well as to describe this software’s environment and possibilities in several structured steps. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2011
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ej0fn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Martin Dosedla, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Pedagogické asistentství technické a informační výchovy pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Graphics workflow optimization when editing standard tasks using modern graphics editing programs
Maja Khabirova -
CorelDRAW Graphics Suite X4 a jeho využití při výuce počítačové grafiky
Jan FILÍPEK -
Výukový program pro předmět Počítačová grafika
Martin ŠTARMAN -
Optimalizace procesu tvorby 3D grafiky
Nazar Andriychuk -
Tvorba, texturování a renderování 3D objektů v prostředí softwaru Blender
Milan Slavík -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Lukáš Opl -
Tvorba 3D modelu a jeho využití v herním průmyslu
David Chochola -
Srovnání softwaru pro tvorbu 3D grafiky s ohledem na jeho výuku v prostředí ZŠ
Petr Šavelka