Bc. Michal PETERKA
Master's thesis
Formy distribuce biopotravin
Forms of Distribution of Organic Food
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je analýza a posouzení distribučních cest, které jsou v současnosti využívány pro biopotraviny. V první fázi byl proveden marketingový výzkum za pomoci online dotazníku, který byl následně umístěn na Google Docs. V tomto dotazníku bylo zjištováno nákupní chování spotřebitelů. Po vyhodnocení výsledků tohoto výzkumu bylo zjištěno, že nejčastěji nakupují biovýrobky v samoobslužných …moreAbstract:
The main purpose of the thesis is the analysis and judgement of distribution methods, which are currently used for organic foods. The first stage involved a marketing research in form of an online questionnaire, which was placed on Google Docs. This questionnaire focused on shopping habits of the customers. The evaluation showed, that the customers most frequently by the organic foods in the self service …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 9. 2009
Accessible from:: 11. 9. 2009
Identifier:
11885
Thesis defence
- Date of defence: 14. 10. 2009
- Supervisor: Ing. Kamil Pícha, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PETERKA, Michal. Formy distribuce biopotravin. Č. Bud., 2009. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 09. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 11. 9. 2009 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Moderní formy marketingové komunikace
Tomáš Komenda -
Marketingový výzkum trhu internetového nakupování se zaměřením na formy úhrady
Tomáš Máka -
Marketingový výzkum zdrojů konkurenčních výhod v oblasti zavedení nové formy péče o trávníky
Dominik Koňařík -
Nové formy marketingové komunikace na spotřebních trzích
Renata Dočekalová -
Marketingový výzkum: Které nové formy výuky marketingu by studenti VŠEM uvítali ve výuce.
Jana Kolářová -
Marketingový výzkum: Které nové formy výuky marketingu by studenti VŠEM uvítali ve výuce.
Jana Kolářová -
Formy marketingové komunikace jazkových škol v ČR se zacílením na širokou veřejnost.
Zuzana Dvořáková -
Moderní formy reklamy a jejich percepce
Aleš Chrastina
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights